Požadavky
Jak si naši novou kolegyni představujeme?
- má min. středoškolské vzdělání ekonomického zaměření (uplatní se obory jako ekonomika, obchodní činnost, administrativa či podnikání),
- je organizovaná, zodpovědná a přemýšlí o práci i za povinnou hranici úkolů,
- její komunikační dovednosti jsou na jedničku nejen po gramatické stránce, ale v celkovém projevu,
- umí si poradit s prací na PC (využíváme internet, MS Office, e-maily, kalendář nebo Slack – dokážeme rychle zaškolit).
- zvládá si úkoly zorganizovat a určit ty prioritní a dobře tak funguje i při momentální vyšší pracovní zátěži,
- je zaměřená na výkon a je si vědoma toho, že role výkonné asistentky není jen o vaření kávy,
- je časově flexibilní a ochotná být v pracovní pohotovosti na telefonu.
NÁPLŇ PRÁCE
Aneb o co přesně se jedná
Jako asistentka bude zpracovávat širokou škálu agend v první řadě generálního ředitele a dále jako podpora našeho malého týmu v administrativě. Našemu panu řediteli bude pomáhat s organizací času a odbavováním úkonů jako např.:
- správou diáře vč. soukromých akcí,
- hlídáním expirací,
- přípravou podkladů k jednáním,
- komunikací se státními institucemi,
- organizováním ubytování a cest,
- vyřizováním korespondence
- a dalšími pověřenými úkoly.