Umíš vymyslet strategii, naplánovat kampaň, vyhodnotit dopad a přitom klidně sedneš ke Canvě nebo vytvoříš post?
Otevíráme místo pro marketéra/ku, který/á bude řídit celý marketing STROJRENTU – od nápadu po exekuci.
Požadavky
Našeho nového parťáka či parťačku si představujeme jako člověka, který:
- má prokazatelnou praxi v oboru – to nemusí znamenat vymakané portfolio, ale bohatě stačí, pokud něco tvořil na sociální sítě, buduje se svoji značku a má cit pro vizuál.
- je komunikačně zdatný – bude totiž komunikovat s lidmi občas dost technicky zaměřenými, bude z nich dostávat to, co chtějí a potřebují komunikovat za svoje oddělení a přetvářet to v kvalitní obsah. Taky čeština by měla být na výbornou.
- má PC dovednosti a orientaci v programech potřebných pro tuto pozici – Canva, Photoshop nebo plánovače obsahu, jako je Buffer nebo Meta Business Suite. (A kdyby ne, všechno se dá rychle naučit).
- je kreativní a zapálený pro obor marketing – sleduje trendy, obklopuje se vizuální tvorbou, tvoří.
- práce se technikou (focení, natáčení)
- řidičský průkaz sk. B je výhodou.
NÁPLŇ PRÁCE
Aneb o co přesně se jedná
Zcela jednoduše hledáme člověka, který STROJRENT ukáže světu tak, jak si konečně zaslouží!