Administrativní pracovnice

Požadavky

Jak si naši novou kolegyni představujeme?

  • min. středoškolské vzdělání ekonomického zaměření (uplatní se obory jako ekonomika, obchodní činnost, administrativa či veřejnosprávní činnost),
  • je organizovanázodpovědná a přemýšlí o práci i za povinnou hranici úkolů,
  • její komunikační dovednosti jsou na jedničku nejen po gramatické stránce, ale v celkovém projevu,
  • umí si poradit s prací na PC (využíváme internet, MS Office, e-maily, kalendář, Google Disk, Notion nebo Slack – dokážeme rychle zaškolit).
  • zvládá si úkoly zorganizovat a určit ty prioritní a dobře tak funguje i při momentální vyšší pracovní zátěži,
  • je zaměřená na výkon.

NÁPLŇ PRÁCE

Aneb o co přesně se jedná

Jako administrativní pracovnice bude úzce spolupracovat s provozní ředitelkou a pomáhat personalistce. Jednat se bude o úkoly jako např.:

  • (V rámci podpory provozu):
  • Zakládání dokumentů a jejich archivace.
  • Běžná komunikace prostřednictvím e-mailů a jiných komunikačních kanálů. Komunikace také napříč celou firmou.
  • Shromažďování dokumentů k nákladům staveb a jejich výstupy – spolupráce s dalšími kolegy, aby byly všechny informace úplné.
  • Zajištění kancelářských potřeb. Sledování stavu jejich zásob.
  • Příprava administrativních dokumentů v rámci provozní agendy a různých projektů.
  • Sledování termínů a správa provozní dokumentace (revize, energie).
  • Zajišťování ubytování pro zaměstnance na pracovních cestách – vyhledávání, rezervace, komunikace s ubytovateli, operativní řešení změn, kontrola faktur.
  • Přebírání zásilek od dopravců včetně zajištění úhrady dobírkových částek.
  • Občasné odesílání poštovních zásilek na poště.
  • (V rámci podpory HR agendy):
  • Zakládání, aktualizace a archivace osobních složek zaměstnanců.
  • Evidence a kontrola docházky.
  • Komunikace s úřady (např. Úřad práce, ČSSZ, zdravotní pojišťovny) – typicky v souvislosti s přihláškami/odhláškami.
  • Dopomoc s organizací vzdělávacích aktivit, školení a celofiremních akcí.
  • Logisticko-materiální podpora – Evidence skladových zásob OOP a pracovního oblečení, objednávky materiálu, příjem

Holky a kluci z administrativy sedí v moderních kancelářských prostorách v obci Velké Němčice, mimo městský ruch a s výhledem na Pálavu.

Rectangle 68 | Administrativní pracovnice

CO NABÍZÍME

Co by se u nás nové kolegyni mohlo líbit

Jistota zaměstnání

Pohodovou atmosféru

Moderní pracovní prostředí

Finanční stabilita

Firemní akce

Osobní rozvoj

Příspěvek na stravování

A další …

Máš dojem, že splňuješ kvalifikační požadavky na tuto  pozici a u nás ve firmě by se Ti mohlo líbit?

STROJRENT 11 scaled | Administrativní pracovnice

Zavolej Radce

Radka Konečná

Personalistka

Kontaktní formulář

Vyhovuje Ti raději nám napsat?

Zanech nám zprávu a Radka se Ti ozve.

    Vaše údaje jsou u nás v bezpečí dle Zásad ochrany osobních údajů.